PC 1.0 Update #15 / GR

June 20, 2018 0 By Ariana Marcus

 

Ύστερα από αρκετές δοκιμές ο χάρτης Sanhok έρχεται στους live server. Επίσης έχουμε κάποιες αλλαγές στο UI(User Interface), μερικές βελτιώσεις στον ήχο και ένα καινούργιο όπλο που υπάρχει μόνο στο Sanhok με όνομα QBZ95.

 

Patch Notes

 

Καινούργιος χάρτης : Sanhok

 

  • Προστέθηκε καινούργιος χάρτης με το όνομα Sanhok

◦ Το Sanhok είναι ένας 4χ4 χάρτης (σε μέγεθος είναι το 1/4 του Erangel και του Miramar). Ο χάρτης είναι και πάλι για 100 παίχτες απλά οι μάχες είναι πιο γρήγορες γιατί μιλάμε για ένα μικρό νησί.

Τώρα μερικές ιδιαίτερες αλλαγές που βλέπουμε στο Sanhok :

◦ Τα οχήματα και οι παίχτες που βρίσκονται μακριά δεν κάνουν render(loading) με τον ίδιο τρόπο στο Sanhok με αποτέλεσμα να  βοηθάει λίγο το server performance

◦ Ο καιρός στο Sanhok αλλάζει συνεχώς

◦ Το redzone είναι μικρότερο και κρατάει και λιγότερο

◦ Το κέντρο του redzone εμφανίζεται έξω από το playzone(άσπρο κύκλο)

◦ Αυτό σημαίνει μεγαλύτερος κίνδυνος αν βρισκόμαστε έξω απτον κύκλο

◦ Έχουμε λιγότερο χρόνο στο Sanhok για να κλείσει ο κύκλος αλλά το bluezone κινείται πιο αργά

◦Το bluezone στο Sanhok προσαρμόζεται σύμφωνα με το πόσοι παίχτες απομένουν και αυτό κρίνει την ταχύτητα του bluezone, τον χρόνο που θα κλείσει ο κύκλος και που θα κλείσει ο κύκλος

  •  Στο Sanhok βρίσκουμε όπλα πολύ πιο εύκολα με αρκετά ανεβασμένα spawn rates :

◦ Βρίσκουμε πολύ ευκολότερα ARs, SMGs, και DMRs .

◦ χ8 και χ15 στο Sanhok βρίσκουμε μονο σε crates

 

Μερικές τοποθεσίες του Sanhok :

 

Cave

Ruins

 

 

Paradise Resort ή αλλιώς πέφτουμε Hacienda

 

Training Center

 

Quarry

 

 

Docks

 

 

Roads

 

Έγινε ένα γενικό Optimization για τα μοντέλα των παιχτών, τα οχήματα και τα όπλα. Ας ελπίσουμε ότι θα βοηθήσει στα fps αν και μετά τι θα χρησιμοποιούμε σαν δικαιολογία που πεθαίνουμε.

 

World

 

 

Μπήκαν κάποια διαφημιστικά σχετικά με το PGI (PUBG Global Invitational) σε κτίρια, πινακίδες και στο default skin στο αλεξίπτωτο σε Miramar και Erangel. Αν έχετε το skin Bengal Tiger δν αλλάζει κάτι απλά επιλέξτε το στο πανελ.

 

Items

 

 

 

Έχουμε καινούργιο όπλο στο Sanhok με το όνομα QBZ95 το οποίο :

◦ Το QBZ95 είναι ένα 5.56mm AR. Παίρνει 30 σφαίρες και 40 με extended.

◦Το QBZ95 ουσιαστικά αντικαθιστά το Scar-L που δν το βρίσκουμε πλέον στο Sanhok. Το QBZ95 γίνεται spawn 1.4x φορές απόσο γινόταν το Scar-L στο Sanhok.

 

Gameplay

  • Οι κινήσεις που προσαρμόζανε την ακρίβεια του στόχου μας όπως όταν αλλάζαμε στάση κίνησης ή aiming modes δεν εφαρμόζονται πλέον άμεσα. Για παράδειγμα όταν πάμε να στοχεύσουμε δεν θα έχουμε πλήρη ακρίβεια απτο ADS μέχρι ο στόχος μας να είναι τελειώς ευθυγραμμισμένος.
  • Η ομάδα ή ο παίχτης που νικάει θα έχει 8 δευτερολέπτα να γιορτάσει την νίκη του μέχρι να λήξει το ματσ και να βγουν τα αποτελέσματα.(μπορούν να το παρακολουθήσουν και οι spectators)

 

UI / UX

 

 

  • Δεν έχουμε πλέον map selection έχουμε επιλογή πάνω σε ποια playlist θέλουμε να παίξουμε. Η Battle Royale playlist αποτελείται από Erangel και Miramar και επιλέγει στην τύχη ένα από τα δυο. Το Mini Royale για την ώρα έχει μόνο το Sanhok. Αν επιλέξουμε και τις 3 playlist θα μας βάλει σε έναν απτους 3 χάρτες.

 

  • Έχουμε μερικές αναβαθμίσεις ως προς το UI(User Interface) του παιχνιδιού

◦ Το UI του friend list άλλαξε

◦ Το UI του leaderboard και των Replay βελτιώθηκε

◦ Το UI αυτών που πετάγονται στην οθόνη μας πχ invite βελτιώθηκε

◦ Το UI στο παραθυράκι που μας λέει matchmaking βελτιώθηκε

◦ Το ingame UI για το inventory, τον χάρτη, το παράθυρο με τα αποτελέσματα βελτιώθηκε

  • Έχουμε βελτιώσει στο minimap του παιχνιδιού

◦Το minimap αλλάζει και προσαρμόζεται (κάνει zoom in/out) σύμφωνα με το πόσο γρήγορα κινείται ο παίχτης μας με αποτέλεσμα να βλέπουμε καλύτερα τριγύρω μας. Αυτό διατίθεται σαν ρύθμιση και άμα θέλουμε το απενεργοποιούμε στις ρυθμίσεις αν δεν μας αρέσει.

◦ Μπορούμε να επεκτείνουμε πλέον το minimap με το πλήκτρο N

◦Για να βελτιωθεί η ορατότητα του bluezone στον χάρτη, οι περιόχες που βρίσκονται σε bluezone φαίνονται πλέον ως μπλε στον χαρτη

◦ Ο δείκτης για το bluezone στην μπάρα πάνω απτο minimap βελτιώθηκε

◦ Υπάρχει πλέον ξεχωριστή ρύθμιση για το sensitivity του κάθε scope

◦Μπήκε νέα επιλογή για το χρώμα του crosshair με RGBA στις ρυθμίσεις

◦Το loading screen μας δείχνει πλέον tips για το game

 

Sound

 

  • Ο θόρυβος που κάνει το αεροπλάνο στην αρχή του παιχνιδιού μειώθηκε
  • Η φασαρία που δημιουργούσαν η θάλασσα και τα ποτάμια μειώθηκε
  • Ο ήχος που μπορούσαμε να ακούσουμε το αεροπλάνο (crate) παραμένει ο ίδιος απλά μειώθηκε η απόσταση από την οποία μπορούμε να ακούσουμε τον μέγιστο ήχο του αεροπλάνου]
  • Βελτιώθηκε ο ήχος των throwables(nades etc.) μέσα στο νερό
  • Βελτιώθηκε η ποιότητα ήχου σε όλα τα όπλα

 

Crates

 

  • Το aviator crate πλέον μπορούμε να το πάρουμε από τα τυχαία crates της εβδομάδας και έχουμε κάποιες αλλαγές στα drop rates :
  • Aviator: 20%
  • Eguinox: 15%
  • Triumph: 10%
  • Raider: 15%
  • Fever: 2.5%
  • Militia: 15%
  • Biker: 10%
  • Desperado: 2.5%
  • Survivor: 5%
  • Wander: 5%

 

Effects

  • Βελτιώθηκε το effect όταν η σφαίρα βρίσκει έδαφος ή νερό
  •  Το splash effect που κάνουν τα throwables στο νερό έγινε πιο ρεαλιστικό

 

Bug Fixes

 

  • Διορθώθηκε ένα θέμα που μας έκανα να κολλάμε σε συγκεκριμένες περιοχές του Erangel και του Miramar
  • Αφαιρέθηκαν μερικά εμπόδια στο Erangel και στο Miramar που εμπόδιζαν την κίνηση μας
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που έκανε μερικά φυτά στο Miramar να πετάνε
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που ακούγαμε τον ήχο της adrenaline syringue για παραπάνω χρόνο ενώ την είχαμε χρησιμοποιήσει
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που το mirado δεν έτρωγε damage από grenades
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που οι παίχτες μέσα σε οχήματα δεν δεχόντουσαν damage από μπουνιές
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που έκανε τα effect της μολότοφ και της stun να κρατάνε λιγότερο
  • Διορθώθηκε ένα θέμα με το recoil animation των pistol αφού βγαίναμε από κάποιο όχημα
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που δεν φαινόταν καθόλου η ρόδα των οχημάτων όταν καταστρέφαμε το λάστιχο
  • Βελτιώθηκε το vaulting σε μερικά σημεία και παράθυρα
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που τα όπλα στο spectator mode εξαφανίζονταν
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που ο ήχος κοβόταν απότομα όταν πυροβολούσαμε και πετάγαμε το όπλο κάτω