PC 1.0 Update #14 / GR

June 7, 2018 0 By Ariana Marcus

 

Στο συγκεκριμένο patch έχουμε κάποιες αλλαγές στα throwables (molotovs, grenades), το M24 γίνεται λίγο πιο αδύναμο και μπορούμε πλέον να το βρούμε σε normal loot και δεν υπάρχει πια στα care packages και επίσης συνεχίζονται οι δοκιμές του νέου χάρτη στον experimental για όποιον θέλει να το δοκιμάσει.

 

Gameplay

Σχετικά με τα throwables :

 

  • Αύξηση του damage της frag grenade και της εμβέλειας της

◦Πλέον οι frag grenades σε σκοτώνουν αν είσαι μέσα στα 3.5 μέτρα, σου κάνουν μέτριο damage από τα 3.5 έως τα 8.5 μέτρα και χαμηλό damage από 8.5 έως 10 μέτρα

  • Έχουμε κάποια βελτίωση ως προς το τύφλωμα της stun grenade

◦Με τον όρο “direct effect” εννόουμε όταν σε πιάνει η stun grenade μέσα στην οπτική σου γωνία 100 μοιρών. “Indirect effect” έχουμε όταν μας πιάνει η stun grenade έξω από το εύρος του direct effect και σε εμβέλεια που οι πάιχτες βρίσκονται μέσα 5.5 μέτρων

◦Η μέγιστη εμβέλεια της stun grande έχει αυξηθεί σε 20 μέτρα

◦Ανάλογα από την απόσταση που βρισκόμαστε από την έκρηξη της stun grenade ο μέγιστος χρόνος που μπορούμε να είμαστε τυφλωμένοι είναι 5.5 δευτερόλεπτα και ο λιγότερος 1 δευτερόλεπτο

◦Αν βρισκόμαστε στο εύρος του indirect effect τότε ο μέγιστος χρόνος που μπορούμε να είμαστε τυφλωμένοι είναι 3 δευτερόλεπτα

◦ Υπάρχει νέο animation που φαίνεται σαν κάλυψη του προσώπου για το τύφλωμα της stun grenade

◦ Οι spectators τώρα πλέον τυφλώνονται επίσης όπως και ο παίχτης που παρακολουθούν αν τυφλωθεί από stun grenade

◦Οι stun grenades πλέον τυφλώνουν αυτόν που πάει να την πετάξει και τελικά πέφτει από πίσω του(αν έχουμε πατήσει το r για την ανοίξουμε) για μικρό χρόνικό διάστημα

◦ Όσο είμαστε τυφλωμένοι δν μπορούμε να αλλάξουμε aim mode σε iron sight ή scope

  • Οι μολότοφ έχουν αυξημένο damage και νέες επιδράσεις

◦Οι μολότοφ τώρα κάνουν μη άμεσο damage και burn damage  δηλαδή damage σιγά σιγά με το πέρασμα του χρόνου που εξάρταται αν στεκόμαστε ή όχι στην φωτιά της μολότοφ. Έαν στεκόμαστε στην φωτιά τότε δεχόμαστε και τα 2 είδη damage

◦Το μη άμεσο damage αυξήθηκε από 10 σε 12.5 ανά δευτερόλεπτο

◦ Αφού πίασουμε φωτιά θα παίρνουμε 10 damage το δευτερόλεπτο για συνολικά 4 δευτερόλεπτα

◦ Δεν μπορούμε να αλλάξουμε aim mode σε scope ή iron sights όσο έχει πάρει φωτιά ο ποπός μας

◦ Οι φλόγες πλέον εξαπλώνονται σε ξύλινες επιφάνειες που βρίσκονται στα σπίτια

◦ Οι φλόγες εξαπλώνονται κιάλλο αν πάνω στις φλόγες πετάξουμε κιάλλη μολότοφ

◦ Αν πιάσουμε κάποιο shroud-shot στον αέρα και πετύχουμε την μολότοφ ενώ μας την πετάνε τότε θα εκραγεί στον αέρα

◦ Υπάρχει καινούργιο character animation για όταν καιγόμαστε δηλαδή θα δείχνει ότι ο παίχτης μας προσπαθεί να σβήσει με τα χέρια του τις φλόγες

  • Κάποιες αλλαγές σχετικά με την ισορροπία των όπλων και των attachments

◦Έχουμε μείωση του κάθετου και του οριζόντιου recoil για το SCAR-L

◦Μείωση του damage του M24 από 88 σε 79

◦Το M24 δεν βρίσκεται πια στα care packages αλλά στο normal loot

◦ Το tactical stock και το cheek pad δεν μειώνουν και τόσο πλέον την επαναφορά του recoil αλλά δίνουν ταχύτητα στο ADS

Το light grip δεν επηρεάζει πια το βασικό recoil control του όπλου ή την ταχύτητα επαναφοράς του recoil. Επίσης πλέον μειώνει το recoil του πρώτου/single shot κατά 15%.

◦ Αυξήθηκε το spawn rate(το πόσο συχνά το βρίσκουμε) του Vector με κόστος το μικρότερο spawn rate του UMP9. Το συνολικό spawn rate των SMGs παραμένει ίδιο παρ’ όλ’ αυτά

◦Αυξήθηκε το spawn rate για τα DMRs

UI / UX

  • Μπήκε ένα καινούργιο μήνυμα που μας δείχνει πότε δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε healing items
  • Στα stats μας μπορούμε πλέον να δούμε πόσα μέτρα έχουμε κολυμπήσει

 

New Anti-Cheat Tech

 

Προστέθηκε ένα νέο anti-cheat στα test server που μάλλον θα το δούμε σε πιο μελλοντικά patch του live server.

 

Performance

  • Έχουμε κάποιες βελτιώσεις σχετικά με την διαδικάσια του rendering του μοντέλου του παίχτη μας
  • Έχουμε κάποιες βελτιώσεις σχετικά με τα animations του πάιχτη μας όταν πέφτει από τον αεροπλάνο και βρίσκονται πολλοί παίχτες τριγύρω
  • Έγιναν κάποιες βελτιώσεις στον κώδικα του δικτύου για μέιωση του latency(ms/lag) του δικτύου
  • Έγινε μια απόπειρα βελτίωσης για τα αμάξια που γινόντουσαν batmobile και πετούσαν στον αέρα.

 

Σχετικά με τον ήχο

  • Υπάρχει πλέον δυνατότητα για toggle για το HRTF(για περισσότερες πληροφορίες για όποιον θέλει ας διαβάσει τα dev blogs) στο μενού με τις ρυθμίσεις
  • Μειώθηκε ο ήχος του αεροπλάνου των care packages που  καλά θα κάνει να μας φέρει AWM αλλίως να πάει από κει που ήρθε

 

Leaderboard

  • Οι συνολικοί ranking πόντοι που κερδίζουμε/χάνουμε ανά match πλέον αυξηθήκαν για να μπορούν να ξεχωρίσουν οι καλοί παίχτες απτους κάδους

 

Bug fixes

  • Φτιάχτηκαν κάποια θέματα που δημιοργούσαν ασυνήθιστες συγκρούσεις σε κάποια σημεία στο Erangel και στο Miramar
  • Οι παίχτες πλέον δεν θα κολλάνε σε κάποια σημεία που κάνουν vault στο Erangel
  • Φτιάχτηκε ενα bug που σε άφηνε να περάσεις μέσα από κάποια αντικείμενα σε κάποια σημεία στην Miramar
  • Βελτιώθηκε η ακρίβεια του δείκτη της τροχιάς για την stun grenade
  • Φτιάχτηκε ένα visual glitch στην εικόνα του inventory που συνέβαινε όταν βάζαμε choke σε sawed-off
  • Φτιάχτηκε ένα θέμα που δημιουργούσε κάποιες περιέργεις συγκρούσεις όταν ένας παίχτης προσπαθούσε να μπει σε ένα αυτοκίνητο που ήταν γεμάτο από παίχτες
  • Το scope zeroing στο crossbow πλέον ορίστηκε ως default σε κάποιο συγκεκριμένο νούμερο (value)
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που η stun grenade φαινόταν σαν να χοροπηδούσε όταν έσπαγες κάποιο παράθυρο με αυτήν
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που το cheek pad δεν έδινε 10% κάθετου recoil στο SLR
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που το όπλο φαινόταν να πηγαίνει προς τα κάτω όταν πυροβολάμε με κρατημένο δεξί κλικ ( χωρίς ADS)
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που το effect της stun grenade φαινόταν διαφορετικό ανάλογα με τι ρυθμίσεις είχαμε για τα γραφικά