PC 1.0 Update #12 / GR

April 29, 2018 0 By Ariana Marcus

 

 

Πρόκειται για ένα μεγάλο και σημαντικό patch που επηρεάζει την επιλογή μας ως προς τον χάρτη που θα παίξουμε, την επίλυση κάποιων bugs, κάποιες βελτιώσεις στον χάρτη Miramar και κάποιες σημαντικές αλλαγές ως προς την ισορροπία των όπλων.  Λόγω του ότι η ισορροπία των όπλων που θέλουμε να πετύχουμε είναι σημαντική, το συγκεκριμένο patch θα τρέξει στον test server για αρκετό καιρό έτσι ώστε να έχετε τον απαιτούμενο χρόνο να δοκιμάσετε όλα τα όπλα και να μας πείτε την γνώμη σας έτσι ώστε να το προωθήσουμε αργότερα στα live servers.

 

 

Ισορροπία Όπλων και Αντικειμένων

 

Έχουμε τις εξής αλλαγές στα όπλα :

 

 

Σχετικά με όλα τα όπλα γενικότερα :

  • ARs – θα γίνει μια εξισορρόπηση στα AR έτσι ώστε κανένα AR να μην είναι πρακτικά το καλύτερο που υπάρχει για όλες τις περιπτώσεις και αποστάσεις
  • SMGs – προσαρμόστηκαν έτσι ώστε να είναι πιο αποτελεσματικά σε κοντινή απόσταση
  • Shotguns – ανέβηκε το γενικό damage του shotgun και το range στο οποίο κάνει ζημιά

 

Πιο Συγκεκριμένα :

  • Pistols

◦ Ενίσχυση του damage στα P92, P1911, P18C, R1895, και R45

  • Shotguns

◦ Ενίσχυση του damage σε περίπτωση που πετύχουμε πλευρά

◦ Ελάχιστη μείωση του damage της S686 ΚΑΙ S1897

◦ Μείωση στην εξάπλωση της σφαίρας κατά 25%

◦ Το shotgun choke μπαίνει πλέον και σε sawed-off

  • SMGs

◦ Ενίσχυση του damage σε περίπτωση που πετύχουμε πλευρά

◦ Ελάχιστη ενίσχυση του damage σε Micro UZI, UMP9 και Vector

◦ Μείωση στο κάθετο recoil σε ολα τα SMGs

◦ Μείωση στο recoil και στην ταλάντευση του όπλου ενώ βλέπουμε μέσω του scope και κουνιόμαστε ταυτόχρονα

◦ Ενίσχυση της ταχύτητας μετάβασης σε ADS

  • ARs

◦ Ελάχιστη μείωση του damage σε  M16A4, SCAR-L, AUG, και M416

◦ Αύξηση χρόνου reload κατα 30% σε SCAR-L, M16A4, και M416

◦Αύξηση χρόνου reload κατα 10% στο AKM

◦Αύξηση κάθετου και οριζόντιου recoil σε όλα τα AR εκτός του AKM

◦Μείωση του χρόνου επαναφοράς απτο recoil σε όλα τα ARs

◦Περιορισμός σε μεγάλα scopes(από 8χ και πάνω) για χρήση σε ARs

◦Προσθήκη καινούργιου animation στο recoil για όλα τα AR

  • DMRs

◦ Αύξηση ως προς την τροποποιήση της βολής σε κεφάλι, σώμα και πλευρά

◦Μείωση στο damage του SKS

◦Μικρή αύξηση στο damage  του VSS και του Mini14

◦Αύξηση κάθετου και οριζόντιου recoil για όλα τα DMRs

◦Μείωση του χρόνου επαναφοράς απτο recoil σε όλα τα DMRs

◦Προσθήκη καινούργιου animation στο recoil για όλα τα DMRs

  • Άλλα όπλα :

◦Μικρή άυξηση του damage σε DP28 και M249

◦Περιορισμός σε μεγάλα scopes(από 8χ και πάνω) για χρήση σε DP28,M249

◦Μείωση του χρόνου reload στο crossbow απο 4 σε 3.5 δευτερόλεπτα

 

Η ταλάντευση στα όπλα ή αλλιώς weapon sway έχει προσαρμοστεί για όλα τα όπλα και ενώ κρατάς την αναπνοή σου είναι ακόμα πιο σταθερή.

◦ Η ταλάντευση του όπλου ενώ κουνιόμαστε μειώνεται πλέον και με το cheek pad

◦To cheek pad πλέον βοηθάει στην πιο γρήγορη επαναφορά του weapon sway από την στιγμή που σταματήσαμε να κουνιόμαστε

 

Throwables (ή κοινώς πράγματα που πετάμε στο πρόσωπο των αντιπάλων μας)

 

  • Frag Grenades

◦Αύξηση του damage της έκρηξης και προσθήκη νέου effect και animation ενώ σε χτυπάει grenade

◦Παλιότερα το damage από την grenade εξαρτιόταν από το fall damage δηλάδη το damage που τρώγαμε ενώ μας πέταγε μακριά η grenade αντί να τρώμε damage από την έκρηξη της grenade.  Αυτό το “πέταγμα¨ που μας έκανε η grenade πλέον αφαιρέθηκε και ότι damage είναι να φάμε θα το φάμε από την ίδια την έκρηξη της grenade.

  • Αλλαγές ως προς το βάρος των throwables

◦Frag grenade: Αύξηση από 12 σε 18
◦Molotov cocktail: Μείωση από 18 σε 16
◦Smoke grenade: Μείωση από 16 σε 14
◦Stun grenade: Μείωση από 14 σε  12

 

 

Γενικά ως προς την κίνηση του χαρακτήρα μας

 

  • Υπάρχει μια μικρή μείωση στην ταχύτητα που τρέχουμε αλλά και που περπατάμε όταν κρατάμε SRs, LMGs(M249,DP28) και shotguns.
  • Αφαιρέθηκε η καθυστέρηση της πρώτης βολής όταν ο χαρακτήρας μας δεν τρέχει αλλά περπατάει.
  • Όταν κάνουμε reload σε κάποια συγκεκριμένα όπλα όπως M24,KAR98K,S1897,S686 κ.α δεν μας περιορίζει πλέον την ταχύτητα εάν κοιτάμε προς τα κάτω
  • Πλέον το πόσο θα κουνηθεί η κάμερα μας ενώ μας πυροβολάνε εξαρτάται από το πόσο πολύ damage μας έκαναν.

 

 

Σχετικά με την ισορροπία κάποιων άλλων αντικειμένων :

 

  • Το lvl 3 helmet πλέον βρίσκεται ΜΟΝΟ στα care packages(κιβώτια αεροπλάνου) και ένα level 3 helmet είναι 100% σίγουρο ότι θα βρίσκεται σε κάθε τέτοιο κιβώτιο.
  • Τα SR quickdraw magazines και SR extended quickdraw magazines βρίσκονται πλέον μόνο στα care packages
  • Μειώθηκε το spawn rate(το πόσο συχνά το βρίσκουμε στον κόσμο του pubg) του AR extended quickdraw magazine
  • Τα DMRs πλέον παίρνουν attachments και SR αλλά και AR
  • Το αντικείμενο adrenaline syringe που το βρίσκαμε μόνο στα κιβώτια πλέον μπορούμε να το βρόυμε κανονικά ως normal loot απλά πιο σπάνια
  • Το casting time ( ο χρόνος που κάνουμε για να βάλουμε ένα heal ή boost) του adrenaline syringe μειώθηκε από 8 σε 6 δευτερόλεπτα

 

 

Gameplay

Μαζί με όλες αυτές τις αλλάγες έχουμε και ένα καινούργιο όπλο, ένα καινούργιο όχημα στο Miramar και πολλά καινούργια attachments όπλων.

 

Καινούργιο Όπλο

Με όνομα SLR

  • Το SLR θα γίνεται spawn κανονικά σαν normal loot. Είναι ένα DMR το οποίο χρησιμοποιεί 7.62mm σφαίρες και περιέχει 10 σφαίρες ανά γεμιστήρα(παίρνει 20 σφαίρες με extended)
  • Το SLR είναι πιο δύνατο απτο SKS αλλά έχει παραπάνω recoil. Όσο καλύτερα ελέγχουμε το recoil του ( το πόσο κλωτσάει το όπλο) τόσο πιο αποτελεσματικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το SLR

 

 

Καινούργιο Όχημα (μόνο για την Miramar)

Το Mirado είναι ένα κλασσικό, γρήγορο και με 4 θέσεις αμαξί που βρίσκεται μόνο στην Miramar. Μπορόυμε να το βρόυμε στις πόλεις και σε γύρω γύρω περιοχές.

Το Mirado έρχεται να συμπληρώσει τα υπόλοιπα οχήματα που βρίσκουμε στην Miramar. Για παράδειγμα το βανάκι(της αγάπης) είναι αρκετά ανθεκτικό αλλά αργό και όχι και τόσο καλό στα βουναλάκια. Το pickup ή αλλιώς η καρότσα είναι πολύ καλή για ταξίδια εκτός δρόμου. Και το Mirado είναι το πιο γρήγορο όχημα για ταξίδι μέσω του δρόμου.

 

Καινούργια Attachments

 

  • Duckbill – Ένα νέο attachment για τα shotguns(S1897,S12K). Μειώνει την κάθετη εξάπλωση του σφαιριδίου αλλά αυξάνει την οριζόντια εξάπλωση της σφαίρας
  • Light Grip – Μειώνει τον χρόνο επαναφοράς του recoil αλλά αυξάνει το κάθετο και οριζόντιο recoil

◦Μπαίνει σε ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)

  • Thumb Grip – Μειώνει το κάθετο recoil αλλά αυξάνει το οριζόντιο recoil. Επίσης αυξάνει τον χρόνο επαναφοράς του recoil

◦Μπαίνει σε ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)

  • Half Grip – Μειώνει το κάθετο και οριζόντιο recoil και επισής μειώνει τον χρόνο επαναφοράς του recoil

◦Μπαίνει σε ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)

  • Scope 3x – Μας προσφέρει μεγέθυνση 3x με ένα κάπως φωτεινό reticle(σημαδάκι του scope- το στόχαστρο μας). Το βρίσκουμε σαν normal loot και δεν είναι τόσο σπάνιο
  • Scope 6x – Μας προσφέρει μεγέθυνση 3x-6x. Το βρίσκουμε σαν normal loot απλά λίγο πιο σπάνια

 

Επίσης τώρα πλέον μπορούμε να αλλάξουμε το στυλ και το χρώμα του στόχαστρου μας στο red-dot, holo-sight,και στο  2x scope χρησιμοποιώντας τα keys(πλήκτρα) που χρησιμοποιούμε για scope zeroing (Page Up/Page Down συνήθως)

 

 

Προσαρμογές ως προς το κολύμπι και τις βάρκες :

  • Οι βάρκες πλέον βουλιάζουν ενώ καταστρέφονται
  • Έγιναν κάποιες προσαρμογές σχετικά με το πως δουλεύει το κολύμπι για να μειωθούν οι κύριοι που κρύβονται μέσα στο νερο

◦Μειώθηκε ο μέγιστος χρόνος κατάδυσης από 35 σε 15 δευτερόλεπτα

◦Όταν ξεμένεις από αέρα πλέον παίρνεις 10 damage ανά δευτερόλεπτο αντί για 4

◦Αυξήθηκε η καθυστέρηση επανάκτησης οξυγόνου από 1 σε 4 δευτερόλεπτα(δηλαδή μόλις βγάλουμε το κεφάλι μας πάνω απτο νερό χρειαζόμαστε 4 δευτερόλεπτα πριν αρχίσουμε να αποκαθιστούμε οξυγόνο)

 

Δυνατότητα Επιλογής Χάρτη και Main Menu UI(το πως φαίνεται το κεντρικό μενού και lobby)

 

 

Υπάρχει πλέον δυνατότητα επιλογής χάρτη.

  • Επιλέγουμε σε ποιον χάρτη θέλουμε να παίξουμε και θα πάιξουμε εγγυημένα στον χάρτη που επιλέξαμε
  • Αν διαλέξουμε πολλαπλούς χάρτες τότε το παιχνίδι θα αποφασίσει τυχαία σε ποιο χάρτη θα μας βάλει
  • Το συγκεκριμένο feature βρίσκεται ακόμα υπό κατασκευή και μπορεί να αλλάξει στο μέλλον ίσως με τους διαφορετικόυς χάρτες που θα προστεθούν μελλοντικά

Ρυθμίσεις

 

  • Προστέθηκε επιλογή να ρυθμίζουμε το κάθετο sensitivity του ποντικιού μας
  • Προστέθηκε επιλογή να μπορούμε να αλλάξουμε το key που χρησιμοποιούμε για να κάνουμε report κάποιον παίχτη πιθανώς χακερ ενώ τον παρακολουθούμε (συνήθως είναι το R)

 

World (Γενικά για τον κόσμο του PUBG) :

 

Συγκεκριμένα για το Miramar :

  • Αυξήθηκε το μέγεθος της όασης και προστέθηκαν περισσότερα κτίρια τριγύρω
  • Προστέθηκαν κάποια μικρά κτίρια-σημεία που θυμίζουν φάρμες κοντά σε μεγάλες πόλεις
  • Μειώθηκε ο αριθμός κτιρίων σε κάποιες περιοχές πόλεων στις οποιές υπήρχαν υπερβολικά πολλά κτίρια χωρίς λογο
  • Αφαιρέθηκαν κάποια σημεία κάλυψης μέσα στις πόλεις όπως κουτιά και βράχοι που υπήρχαν σε υπερβολική ποσότητα
  • Προστέθηκαν περισσότερα δέντρα και βράχοι   για την παροχή κάλυψης σε πιο ανοιχτά σημεία του χάρτη
  • Το εσωτερικό κάποιων συγκεκριμένων κτιρίων απλοποιήθηκε

 

Bug Fixes( Επιδιόρθωση κάποιων σφαλμάτων του παιχνιδιού) :

  • Διορθώθηκε το bug που η μηχανή μας γινόταν ιπτάμενη όταν τρακάραμε κάποιο άλλο όχημα
  • Διορθώθηκε το bug που δεν σε άφηνε να κατέβεις από την μηχανή όταν αυτή έπεφτε κάτω
  • Διορθώθηκε το bug που αδέσποτες σφαίρες ή αλλιώς σφαίρες που δεν πετύχαιναν αντίπαλο συνέχιζαν να αιωρούνται στον αέρα
  • Το χρονόμετρο της τελικής μπλε ζώνης φαίνεται πλέον σωστά
  • Διορθώθηκε το bug που κάποιος παίχτης έχανε τον ήχο της μπλε ζώνης έναν έτρωγε dc και έκανε επανασύνδεση
  • Διορθώθηκε το bug που κάποιες φορές η κάμερα μας άφηνε να βλέπουμε μέσα απτους τείχους στο school του Erangel
  • Κάποια προβληματικά στοιχεία του εδάφους στον Erangel και στο Miramar διορθώθηκαν
  • Διορθώθηκαν κάποιες κουρτίνες στο Erangel από τις οποίες δεν περνούσαν οι σφαίρες
  • Διορθώθηκε ένα ασυνήθιστο πορτοκαλί φως που έβγαινε μέσα σε κάποια κτίρια στο Erangel
  • Διορθώθηκαν κάποια bugs που αφορούσαν προβλήματα σύγκρουσης που επηρέαζαν τα μοντέλα των χαρακτήρων μας και τα φυσίγγια απτις σφαίρες
  • Διορθώθηκε ο περίεργος ήχος που έβγαινε περπατώντας σε ξύλινες επιφάνειες
  • Αυτοί οι οποίοι βρίσκονται prone δεν θα μπαίνουν ή καλύτερα βουλιάζουν πλέον στο έδαφος
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που υπήρχε με την κίνηση των παιχτών ενώ χρησιμοποιούσαν emotes και άνοιγαν το μενου ταυτόχρονα
  • Σε ένα skin του UMP από το crate Equinox είχε ταμπέλα σαν όπλο 45 ACP αντί για 9mm. Διορθώθηκε
  • Όταν κάνουμε reload το όπλο μας θεωρείται γεμισμένο όταν ο γεμιστήρας ή η σφαίρα μπαίνει στο οπλο και όχι όταν τελειώνει το animation

 

Μπήκαν ακόμα 3 πραγματάκια ως συμπλήρωμα σε αυτό το patch στις 4/30/2018 :

  • Προστέθηκε Ευρωπαϊκός server στον Test Server
  • Αφαιρέθηκαν τα τζάμια από όλα τα παράθυρα στα οποία υπάρχουν κάγκελα στο Erangel
  • Προστέθηκαν 26 γκράφιτι που είναι φτιαγμένα από το community του pubg στα κτίρια του Erangel και του Miramar